banner

Suggesties & Klachten

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@luxecasesencovers.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.Klachten nemen wij altijd heel serieus. Voordat u een negatieve recensie schrijft over ons bedrijf, verzoeken wij u om eerst contact op te nemen met onze klantenservice. U klacht wordt ten spoedigste in behandeling genomen.


Suggesties

Wij proberen onze website en het assortiment blijvend te verbeteren, dit kan echter niet zonder de hulp van onze klanten. Dankzij de suggesties van tientallen klanten hebben wij daarom sinds februari 2014 een vernieuwde website. Ook de huidige website kan verbeterd worden, misschien heeft u wel een suggestie?

U kunt uw suggesties naar ons mailen via de Contactpagina


De waardering van www.luxecasesencovers.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 8.7/10 gebaseerd op 83 reviews.