banner

Garantie & Defecten

Garantietermijn

Mocht uw bij ons bestelde elektronische product binnen 12 maanden defect raken, dan kunt u contact met ons opnemen via de Helpdesk pagina. Wij zullen u vervolgens instructies geven over hoe u verder kunt handelen. Voor producten zoals telefoonhoesjes, displayfolie, styluspennen hanteren wij een ander garantietermijn. Deze accessoires zijn door gebruik gevoeliger voor slijtage ed. Neemt u contact op met onze helpdesk welk termijn hier voor geldt. Op enkele accessoires zoals de Zenus smartphone hoesjes, geldt wel een garantietermijn van 12 maanden. Echter ook hier geldt, dat het hier om een fabricage fout moet gaan en niet door slijtage.


Aanspraak maken op garantie

Onderstaand vindt u een beschrijving van de afhandeling van garantie aanvragen. Deze beschrijving doet niets af aan de wettelijke garantie waarop een consument recht heeft. Garantie geldt alleen voor product- en of fabricage fouten. Slijtage, schade of oneigenlijk gebruik zijn uitgesloten van garantie. Dit ter beoordeling van de betreffende fabrikant van het product. Wanneer een door u besteld product defect gaat binnen de garantietermijn, neemt u dan contact met ons op. De standaard garantietermijn is 1 jaar op alle artikelen mits anders aangegeven.

Defecten, welke niet ontstaan zijn door slijtage of schade van buitenaf worden eventueel vervangen door een nieuw artikel of indien niet meer voorradig wordt het aankoopbedrag aan u geretourneerd of bieden we u een gelijkwaardig product aan. Neem voor garantie aanvragen contact met ons op via email op: info@luxecasesencovers.nl of ga naar Aanvraag garantie en vul de gevraagde gegevens in.

Als u via de mail wilt reageren wilt u in dan de volgende gegevens vermelden:

  • Uw naam
  • Uw adresgegevens
  • Uw telefoonnummer
  • Uw ordernummer
  • Korte beschrijving van het probleem
  • Indien mogelijk voorzien van foto's
  • U kunt uw garantie aanvraag ook schriftelijk indienen op onderstaand adres:

Luxe Cases en Covers
Icarusweg 16
8938 AX Leeuwarden

De afdeling garantie zal na ontvangst van uw email of brief contact met u opnemen over de verdere afhandeling van uw garantie aanvraag.

Defect bij ontvangst

Wij testen onze producten uitvoerig, voordat deze ons magazijn verlaten. Het kan echter voorkomen dat tijdens transport/bezorging een product beschadigd raakt. U kunt hiervoor Contact opnemen met onze helpdesk, wij zullen uw product zo spoedig mogelijk vervangen.


Kosten

Wanneer u uw bestelling heeft ontvangen is het eigenlijk wel zo handig om gelijk te testen of het product wel deugd. Mocht dit niet zo zijn, dan is het handig om direct Contact opnemen met onze helpdesk , wij zorgen dan kosteloos voor een nieuw exemplaar. Wanneer u een "foutieve bestelling" plaatst zijn de kosten voor het vervangen van het juiste product voor de klant. Neemt u dan ook contact met ons op hoe dit in zijn werk gaat.


De waardering van www.luxecasesencovers.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 8.9/10 gebaseerd op 67 reviews.